{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توهین ممنون

🤣🤣🤣🤣🤣⛔⛔⛔⛔⛔⛔
دیدگاه ها (۱)

کی یادش هست دوران مدرسه اینجوری

جنبه طنزوشوخی توهین به عزیزی تلقی نمیشود

ازدست دخترااین روزا

توچنددقیقه شخصیت خودم معرفی میکنم

این پست صرفا جهت خنده و میمه و به هیچکس توهین نشده ممنون میش...

توهین بی‌شرمانه اکانت کاخ سفید به رهبر شهید انقلاب،حالا بروی...

لعنت خدا بر ابو موسی اشعری و وطن فروشها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط