{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😭🤣گلبم حس میکنم داره ذوب میشه عررر

😭🤣گلبم حس میکنم داره ذوب میشه عررر
دیدگاه ها (۲۹)

💩پروانه های تو گلبم دارن میپروازن

😔هعی زندگییی

🤓دلبندام ریدم یعنی قشنگ ریدم

😔جدی وایبم نیس اصن شکست قاشقی خوردم بابا چرا دههه

حس میکنم داره ادیتام بهتر میشه ولی هنوز جای کار داره یزره.

حس میکنم متاسفانه دوران خوبی کنی خوبی میبینی داره تموم میشهه...

چرا حس میکنم منو داره میگه🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط