{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جایی واسه بچگیام نی💔

جایی واسه بچگیام نی💔
#غمگین #دپ #تتلو
دیدگاه ها (۲)

عوضی چرا با غصه قشنگی🥲#غمگین #عاشقانه_غمگین #الیت

اگه نیای به خدا میگم که نگذره ازت🥀#غمگین #دپ #علی_یاسینی

🖤🥀#غمگین #دپ

چقد جناب مولانا قشنگه میگه :هرکسی را همدم غم‌ها و تنهایی مدا...

فالو کن دمت گرم

یادتون بخیر ...

فالو کن پیجم داشته باش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط