{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا پیام بدم.

یا پیام بدم.
دیدگاه ها (۲)

آدما کم کم روی واقعی خودشو بهت نشون میدن وبعد، محو میشن

افسوس

اومممم...... اگه بهش پیام بدم مزاحمشم پس پیام های قبلیمون رو...

یه سوالکی میتونم بهش پیام بدم...¿🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط