{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا ناروتو خیلی انیمه خوبی بود

واقعا ناروتو خیلی انیمه خوبی بود
خیلی باهاش خاطره دارم🥺
دیدگاه ها (۰)

uchiha madara❤️‍🔥

the ghost of the uchiha

فکر کنم تو پلی لیست هرکسی آهنگی باشه که خاطره ی خوبی باهاش ن...

من با این انیمه زندگی کردم

آرت شیطان کش کشیدمبنظرتون چطوره؟؟خودم خیلی دوسش دارم و یکم ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط