{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غمگین

خداااااااااا اگه این زندگیه من ری×دم توی این زندگیییی :( ✨🖤🌚








#غمگین
#خداا
#کلیپ
#ویسگون
دیدگاه ها (۰)

غمگین

غمگین

غمگین

غمگین

اگه دایو نمیشدم قطعا توی پینترست ری رو پیدا میکردم😭#ایو #ری ...

#اکسپلور #ویسگون #غمگین #کلیپ

ولی اگه توی ویسگون رومیصا و مریم نبودن من خیلی تنها میشدما 🥲...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط