{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...👏

...👏
دیدگاه ها (۱)

از نظر فنی یه فرشته ست نیست؟

بلیز اگه تو خاندان گوئیشاه بود....بلیز خودش کله خرابه روانیه...

یه ۲ سانت این تیرک بی صاحب بزرگتر کنین..

اسلاید دوم پاره شدم از اندرمن انتظار نداشتم انتقام سختی بود😂

Gojo and Geto

╰•࣪ . 𝐍𝐞𝐰 𝐩𝐨𝐬𝐭 💘“★„ ࣪ .•⤷⊹ _اســماشون🌻•کی دو•هندوانه چشمک زن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط