{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودم...قشنگه؟

ادیت خودم...قشنگه؟
البته با نوشته های ژاپنیییی🤍دارم ژاپنی یاد میگیرمممم
دیدگاه ها (۱۰)

از اونجایی که یه نفرتون توی پیویم بهم گفته بود...منم میخوام ...

بلاخره یه بیو میخوام بدمممم🤍🎐🎏🎎🧂🍜🍢🥚🍚🍽🍙🥟🍶🧊🤍🎐اسمم🎏سِرِنا صدام ...

بگید ببینم کیا مثل من وگن هستن؟🎐

جوجوووووو🎐🍚🍽

ادیت خودم :)قشنگه ؟

خودم ادیت زدم قشنگه ؟

ادیت خودم💙قشنگه💙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط