{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گمشین ناشناسم زر بزنین🚮

گمشین ناشناسم زر بزنین🚮
دیدگاه ها (۱۴)

ولی ریتم آهنگ میگه میخوای بربری بربری🤣🤣

من افسردگی بگیرم .؟ من تنهام ؟ من خودمو دارم ..هر چقدر بلدین...

بریننننن گمشین این سم نه کصشعراااا چیه میسازین (میشاشین)؟؟ 🗿...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط