{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت میکنم و توبه میکنم به درگاه خدا تا شاید مرا ببخشد📿📿📿

سکوت میکنم و توبه میکنم به درگاه خدا تا شاید مرا ببخشد📿📿📿📿🥰
دیدگاه ها (۲۰)

تولد یونگیههه عاشق نارنگیههههه تولدت مبارک پسر ناناسم امیدوا...

و ویییییییییی تولده پسرمهههههههه گیلیلیلیلیلیلیلیلی 🥳💞🎀❤️

خدا شانس بدههههههه🥰💔

توبه توبه خدایا🥲پنا می برم سمت خودت🙄از دست خوب تا بدش💔🚶

سجده کرده به درگاه خدا😂👍

از الان دارم توبه میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط