{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمی دونم چرا ولی انگار بعد دوست صمیمیم و حس اسیب های دیگر

نمی دونم چرا ولی انگار بعد دوست صمیمیم و حس اسیب های دیگران دیگه تنها شدم !
دیدگاه ها (۲)

اتفاقا مرگ چیز قشنگیه ....اگر زندگی از مرگ بد تر باشه

امروز از کنار یه غریبه رد شدم ،اسمشو،تاریخ تولدشو،غذای مورد ...

سلاااااام

ولی دوست صمیمی های کیدراما🎀

نمی دونم چی بگم ولی ناراحت شدم دیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط