دلم تنگ است ...
دلم تنگ است ...
برای کسی که نمیشود او را خواست،
نمیشود او را داشت؛
فقط میشود سخت برای او دلتنگ شد
و در حسرت آغوشش سوخت!! :)
برای کسی که نمیشود او را خواست،
نمیشود او را داشت؛
فقط میشود سخت برای او دلتنگ شد
و در حسرت آغوشش سوخت!! :)
- ۱۱.۵k
- ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط