{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در واقع چیزی کِ ریسکیه اینه کِ فقط زندگیت رو بگذرونی و بر

در واقع چیزی کِ ریسکیه اینه کِ فقط زندگیت رو بگذرونی و برای چیزی تلاش نکنی و...!
دیدگاه ها (۱۰)

|چرا کرده با لبات خنده منده قهر|

دوران بزن و دررو تمام شده ، بزنید ، میخورید😎🔥

دستامو ول نکن کِ . . . اینجا پر گرگه:)

لا این لاشخورا ی صدایی بم گف . . . اگه عقب بکشی باختی!!!

gina_

روز پسر روبه تویی که قوی ترینیو واسه زندگیت تلاش میکنیتبریک ...

‌به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط