{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی دلم میخواد دوست مجازی داشتم تا بتونم بدون هیچ ترسی د

خیلی دلم میخواد دوست مجازی داشتم تا بتونم بدون هیچ ترسی درمورد علایم باهاش حرف بزنم
دیدگاه ها (۲۲)

کاش این شنبه هم تعطیل بود 🥲

دوباره دلم خواست با تایپم بیشتر اشناتون کنم

تایپتون چیه؟

𝑺𝒑𝒆𝒆𝒄𝒉𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆 عشقی بی زباننمیدونم از کجا شروع کنم اما گاهی...

دلم میخواد یه گپ بزنم توی روبیکا.بیاین حرف بزنیمولی نمیزنمچو...

فالورهای عزیزم دوستان گلم حمایت لایک بشه ممنونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط