{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم از جنس دریاس

دعا کنین بتونم یه ادیت با آهنگ دوتاااا پسر گشنگگگ بزنممم
دیدگاه ها (۰)

فرار میکنیم:)

مرور میکنم:)

هر وقت دل از هرکی💔شد

بشه عااااا

خدایا یه کاری کن بتونم اینا رو پاس شم بشم بالای 19 و نیم وگر...

مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط