{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم میزارم برای توفدات

اینم میزارم برای توفدات
دیدگاه ها (۲)

چطوره امضام خدایی اگه تونستید چی نوشته شده جایزه دارید

دخمل ابجیمه گذاشتم ببینم چقدلایک میخوره اگه واقعان خوشکل ونا...

من احساسیم درک من مشکله

میخام یارتوباشم تااخرعمرگرفتارتوباشم

اینم میزارم هرچی خواستین بپرسین

اینم فانک اون اهنگه که گفتم میزارم

اینم چون دونالدوی به افتخار رفیقم میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط