{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومم

اومم
کاملا درک میکنم این متنو.....
دیدگاه ها (۱)

ولی وایبی که این کیلیپ بهم میده>>>>

هوففف دیشب دیشب دیشب احساس میکنم داره برمیگرده......

بعد از این همه تظاهر چیشد؟

اون از این ادمی که الان هستم متنفره......

من کاملا رودی رو درک میکنم

کیا ابنجورین

انیمه بازا کاملا درک میکنن😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط