{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قبرستون بری بعدش خودت میری قبرستون🖤

قبرستون بری بعدش خودت میری قبرستون🖤
دیدگاه ها (۰)

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هههههههههخ

من اونی نیستم که اونجا فقط میخنده

سلام.. :

به کی بسپرمت! هرجا بری بی من هَدر میری!؛

خودت میخوای بری....

تو باید راه خودت رو بری. بهتره اونارو از دست بدی تا خودت رو....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط