{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در نمیزنن میان با لگد🗿

در نمیزنن میان با لگد🗿
دیدگاه ها (۳)

کنارم چیه بیا بغلممم🤧

حق 🤣

همشو نادیده گرفتم...

چه شکلی از این ویو سکته نمیزنن؟🗿

مو نمیزنن فقط این بدبخت چشماش ابیه🗿

بعد همینا موقع شاباش دویستیا رو برمیدارن دست به ده هزار تومن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط