{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ندی به قریبه تو دلت جامو :)

ندی به قریبه تو دلت جامو :)
دیدگاه ها (۰)

من نوکرتم 😅

داره به خانواده ماکان احترام میزاره🧡🧡

دل بده به این دیوووووونه🧡🖇

استایل شیکشون👑

نامجون تو راست میگفتی نباید همه چیز و به افراد قریبه بگی💔:)چ...

«نمیکنم فکر بت شدی غریبه»!🖤💔

میگفت؛ اگه یار قدر ندونه قریبه جفت شیش میار. راست گفت.//لایک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط