{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما دخترا🙂

ما دخترا به هرکی میگیم"الهی بچم"

بعدش بدون باید بری بهش ابراز علاقه کنی🙄☝
دیدگاه ها (۱)

👇😢

عزیز جان...!❤

هیچوقت فراموش نکن...👑😘

میگم یادت نره تن من واسه از بین بردن خستگیت ساخته شده🙂

آدم باید چیز داشته باشه ؛ـ شما چی بهش میگین؟ـ ما بهش میگیم ج...

نگه دار هرکی افتاد باید به اندازه ی دو هفته ازش فعالیت کنیمن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط