{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو باید همیشه به خودت بگی

تو باید همیشه به خودت بگی
یه برنده ای...✌️💪
دیدگاه ها (۰)

خدا به دلی که دریا باشه کشتی میده....🤌😍

عشق همین است...❤️

دختر زیباروی من روزت مبارک....❤️من به داشتنت افتخار میکنم.....

نسبت عشق به من نسبت جان است به تن....🤌

حرف کلاه قرمزی.......

مخصوصا وقتی استرس داریو باید تو جمع یه چیزی بگی😭🤦‍♀️

غم همیشه برنده شد.....!حداقل تو زندگی من.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط