{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جز غمه تو هیچی رو حس نمیکنم💔🙂

جز غمه تو هیچی رو حس نمیکنم💔🙂
دیدگاه ها (۰)

شب میشه بازم میاد یاده من.

S. M❤

شاد بوده من اونجا بودم❤️‍🔥

ناامیدم نکن💔

این چند روز اخیر دیگه هیچی رو حس نمیکنم نه خوشحالی نه عصبانی...

دیگه کلا هیچی رو تعریف نمیکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط