{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه خوبن انسانهایی که دلیل حال خوب همدیگه میشن.😍😍

چه خوبن انسانهایی که دلیل حال خوب همدیگه میشن.😍😍
دیدگاه ها (۹)

من دوباره پدرم رو ببینم

بعضی آدما اینقد خوبن که..به دل نمی شیننبه جون می شینن!میشن د...

دلیل حال خوب هم باشیم💕🫰💕

دو نور خدا محرم همدیگه میشن😍🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط