{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

'او‌بِمانَ‍د‌‌ و‌‌ بَس'🤍🧿!...️ @neka006

'او‌بِمانَ‍د‌‌ و‌‌ بَس'🤍🧿!...️ @neka006
دیدگاه ها (۰)

شدی‌مث‌خون‌تو‌𝐫𝐚𝐠𝐚𝐦🩷؛️💖🫀 @neka006

ماه منی بین این همه ستاره✨🥺❤️‍🩹 @neka006

مَعنا میدِه وجودِتـ به زندِگیمـ...🤍✨️ @neka006

ذوقِ‌قـلـبِ‌کوچــَک‌منـــی♥👀! @neka006

کسی چون من اگر دیدی برای ماندنت جان داداز او بستان تو جانش ر...

گاهی با دویدن به سمت کسی، نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط