{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من وقتی رفیقم میگه سیستم.....

دیدگاه ها (۰)

پس کی ارزان میشه

من با RTTشب

وقتی که پارس میخری واکنشد

پسر بودن .....

وقتی رفیقم میگه وایب پسر به آدم میدی واکنشم:

رفیقم وقتی میگه من اونقدرم خوشگل نیستم اما خوشگلیش>> 🛐🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط