{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂

😂😂😂
دیدگاه ها (۶)

👌🙏

حرف حساب👌🙏

قضاوت با شما 👌

یادش بخیر خدابیامرز مامانم قرص دیابت رو با نوشابه میخورد‌🆔 ...

بفرس واسه رفیق جوگیرت🥴📊😂…

یا اباعبدالله الحسین علیه السلام

صلَّی‌اللهُ‌عَلَیکَ‌یَااَبَاعَبدِالله✨🕊‌💔عزیزم_حسین‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط