{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین ادیتم توی عمرم فکر کنم ۱۰ سالم بود تاز آشنا شده با

اولین ادیتم توی عمرم فکر کنم ۱۰ سالم بود تاز آشنا شده با بودم با آسدور
دیدگاه ها (۹)

منتشر شده از لیزگه نظر تون چیه فنه لیزگه هم بشم؟

ادیت خودم خوب شده اصکی ممنوع چطوریع؟

یادش بخیر آسدور اسکی ممنوع ادیت دوستمه

ادیت جدید

یادش بخیر رو این اهنگه قفلی بودم😭💖اونموقع فکر کنم حدود شیش ه...

خداییش این ادیتم خوب شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط