{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از این شانسا هم نداریم

از این شانسا هم نداریم
دیدگاه ها (۸)

شانسسسسس

اینا کجاااننننننن ؟؟؟دقیقا یکی به منم بگه

لطفا زنده بمون#آزادی #آزادی

فاک به این زندگی #زن #زن_زندگی_آزادی #بدبختی #آزادی

کپی ازاده

ازین شانسا هم نداریم ممنونم😭😭😭😭😭😭😭

والا من که از این شانسا ندارم 🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط