{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قله رو میرم بالا ندارم ترس از ارتفاع":))

قله رو میرم بالا ندارم ترس از ارتفاع":))
دیدگاه ها (۲)

✔️ در زندگی از چیزهای زیادی میترسیدم ونگران بودم, تا اینکه آ...

دلامونو صاف کنیم...!":))

....

😁💃🏻🕺🏻

ادیت خودم اصکی به شرط آیدی اوکیه

هعیییی حس پرتاب از ارتفاع رو میده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط