{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجب بارونیه.......

عجب بارونیه.......
دیدگاه ها (۲۴)

کاش می شد آدم از غم زیاد یهویی بمیرهsang.delsang.delsang.del...

دیوونم نکن برگرد......

نمی دونی چقدر دلتنگتم....

پیشاپیش عید نوروز مبارک باد.

امشب هوا بارونیه!نرو، منو تنها نزار...

طرف نگرانه هوا بارونیه چتر نیاورده واکنش من وقتی بارون میاد:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط