{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسی که دارم وقتی تو رو میبینم :)

حسی که دارم وقتی تو رو میبینم :)
دیدگاه ها (۱)

از این حس متنفرم ..

از خودتون بدتون میاد؟

تو خیلی محبوبی

آپدیت توییتر اسکیز با چانیی اوپاا 🐺✨ ( گاهی به این فکر میکنم...

وقتی هیتر میبینم : خط و نشون

سه بار شکست خوردم ،این بار نمیبازمم ،این بارر وقتی تو اینه ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط