{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مامان بزرگ راست میگفت..یکی بود، یکی نبود..غیر از خدا هیچک

مامان بزرگ راست میگفت..یکی بود، یکی نبود..غیر از خدا هیچکس نبود..
اینو همیشه میگفت اما من نمیفهمیدم..
دیدگاه ها (۸)

متاسفم اما..اما ما تصادف کردیم و از شانس بدمون نمردیم...

فقط یه مریضی سادس که درگیرشم چیزی نیست..

نشد..

خیلی عجیب..بوی مرگ میده..نه زندگی..

داروین خدا بیامرز راست میگفت👀

خدا اینو نصیب هیچکس نکنه😂

به هیچکس جز خودت و خدا و مامان و بابات اعتماد نکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط