{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو منو با کلی حرف تنها گذاشتی و رفتی :(

تو منو با کلی حرف تنها گذاشتی و رفتی :(
دیدگاه ها (۲)

جمله کاش فقط میفهمیدم )ادامه بده

کاش....فقط کاش 💔

ده دقیقه فقط!!

زندگی اینجوری نمیگذره😊❤️

اخرشم رفتی منو تنها گذاشتی.

کجا رفتی پیشی کوچولوم؟چرا رفتی و منو تنها گذاشتی؟

تو رفتی و.. منو گذاشتی با کلی خاطره تنها:) #کلیپ #غم #اهنگ #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط