{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اما ایکاش ماهم یه پاتریک می داشتیم(:

اما ایکاش ماهم یه پاتریک می داشتیم(:
دیدگاه ها (۶)

حق تا ابدددد

اما این آهنگ خیلی متفاوته 🖤>>>>>>>

نازنین بیاتی +مهسا حجازی هم خیلی خوبی

نامزدمو بدین برمممم💗💗

کاشکی ماهم از اینا داشتیم 💛❤️

کاش ماهم گیتار جادویی داشتیم😔ᴋɪᴍ_ᴠɪᴄᴛᴏᴏʀ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط