{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخاطب ندارم قشنگ بود گذاشتم🤷‍♀️👍

مخاطب ندارم قشنگ بود گذاشتم🤷‍♀️👍
دیدگاه ها (۸)

هر شب الکلاسیکو😂😔

حکمش اعدامه:)))

صد سالم جون بکنین بازم زیر مایین پس زور الکی نزن غارنشین🤷‍♀️...

افسردگی منو بد زد زمین:)😪

مخاطب ؟ من اصلا قلب ندارم که کسی را دیگه دوست داشته باشم

مخاطب...دارهههههراستیییی اممم ببخشید فعالیتم کم شده...من واق...

𝑷𝒓𝒆𝒏𝒔𝒆𝒔𝒊𝒎👸🏻:https://wisgoon.com/elenasalehi4563

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط