{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگه فلک بر من نزن!✋

میگه فلک بر من نزن!✋
من جوانم💔🙃
دیدگاه ها (۰)

نبود...!تایم اع خرم💚🙃

میشوی...!🖤

همش میگذره...میشه تجربهمیشه سنگ شدنمیشه غرور میشه بی حسیمیشه...

فلک تیروم نزن بالوم شکسته...

میگه میشه ترو ببرم از یادم اصلا حرفشو نزن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط