{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش اطرافیان منم همینقدر اهمیت میدادن

ای کاش اطرافیان منم همینقدر اهمیت میدادن
دیدگاه ها (۰)

🖕😎

حق

واون موقع دوباره کشته میشی حس اضافی بودن(:>

صادقانه به چشمان کهکشانی اش نگاه کردم برای هزارمین بار عاشق ...

علی‌الاصول منم همینقدر بیچارتونم 🥺💔

علی‌الاصول منم همینقدر بیچارتونم 🥺💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط