{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد میگن چرا نیما رو دوست داری

بعد میگن چرا نیما رو دوست داری
دیدگاه ها (۸)

وایییی عالی بودددد🤣🤣🤣

مگه همینجوری بشم که احترام بذارن

هر کی موافقه یه قلب بنفش و یه صورتی کامنت کنه#بی_تی_اس #جونگ...

تویی که کارت اینه نمیخواد با من حرف از انسانیت بزنی#یونگی#شو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط