{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قدت چنده؟

قدت چنده؟
خودم ۱۵۸
دیدگاه ها (۰)

کدوم خوشگل ترهههه

آرامش❄✨

از ستایش بیشتر خوشت میاد یا باران؟

شما تو مدرسه اون دختر درس خونه بودیدد یا اون زلزله ی مدرسه؟؟...

قدت چنده من خودم ۱۶۷ تا کجاش میشی واسه من که خیلی خوبه راضیم...

یاشار

فالو یادت نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط