{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معذرت برا امتحان دارم میخونم 😂💔هرموقعه وقت کردم ادیت رو م

معذرت برا امتحان دارم میخونم 😂💔هرموقعه وقت کردم ادیت رو میزنم براتون 🗿✨🌹
لایک کن ای بشر 🗿🪓✨
دیدگاه ها (۸)

ریدم تو امتحانا 🗿لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

ایخ ویل نیخ 🗿🐺لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

فالور های عزیز ادیت گوجو و سوکونا به تأخیر میخوره برا فردا م...

حاجی عجب آهنگی 😯✨🌹لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

پایین

ذوق صگی - مرسی برا حمایتا قربونتون برممم D;

بچهااااا ادیت هارو پنجشنبه/جمعه اگر وقت کردم درست میکنم میذا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط