{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضیا ....

بعضیا ....
آدم باشید
دیدگاه ها (۰)

بله بعضیا جوری نقش بازی میکنن که اگه خودشونم اعتراف کنن ادم ...

قطعاا ادم منفی تو هر جا باشه میرینه به حال اون جمع و بلعکس ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط