{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی حق دارن...

خیلی حق دارن...
دیدگاه ها (۲)

یا هفتا یا هیچی...

به هالزی رحم کنین..

ولی هوا خیلی گرمه...

ولی من قلبم خیلی ضعیف هستش...

آدما دو جور ناراحتن یا غم دارنیا خیلی غم دارن...

آدما تنها بارونو خیلی دوست دارن:)

کسایی که دکتر رو خیلی دوست دارن ببینن آخرش خیلی خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط