{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون من بیکس هستم هیچ کس نگران من نیست

چون من بیکس هستم هیچ کس نگران من نیست
دیدگاه ها (۱)

من که هیچ کسو ندارم ولی خدا هست

فقط به حال خودم گریه میکنم

چرا هیچ کس نگران من نیست چون بیکس هستم

نگران نباشید واقعی نیست😅😂

🌱🍒هستم هنوز دل نگران ندیدنت!صبری زیاد دارم و عمری زیاد، نه.....

شینگیلی نانای نانای، چیزی نیست نگران نباشید تاثیرات توافقه👌😀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط