{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هععععی چ خاطره هایی با این اهنگ دارم🥲

هععععی چ خاطره هایی با این اهنگ دارم🥲
دیدگاه ها (۱)

از همه کلا😔

😹

بچه ها شاید من ی مدت نباشم نتم داره تموم میشه😔🥺

ناموسا دمت گرم فالوش نکنین گی/لز اید🤌🏻

اما این اهنگ ۲۰۰ گیگ خاطره توشه(:🫠

با یه اهنگ هنگ هنگ 🙃کیا این اهنگه یادشونمیزنیم کوچه های تک ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط