{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر خدا نمی خواست ما را ببخشد ، مهدی زهرا ء را نمی آفرید ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
جهان بی تو شبیه خانه ی بی مادر است :
آشفته ، بیچاره ، دلتنگ دلتنگ ۰
::.« اللهم عجل لولیک الفرج »..::
دیدگاه ها (۹)

جهان بی شما شبیه خانه ی بی مادر است ، آشفته بی چاره دلتنگ دلتنگ ۰

:...« دلمان یک بغل سیر حرم می خواهد »...:

هر روز را با یک سلام مخلصانه به حضرت مهدی « عج » آغاز کنیم که دوستش داریم ۰

انتظار زیبا ست ، آرام رد شو ؛ حس کن : نفس بکش . همه چیز یک نعمت است ۰

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط