{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#درخواستی

#درخواستی
آره منم یه روزی اینجوری بودم:)
دیدگاه ها (۱۳)

😔😔تنها چیزی میاد توی ذهنم:حاجی حال یه ایران بده:)

هستی سپاسی رو دیدی؟ 😏آرامش صدای خواننده رو داری؟ 🥹

بعد کلی وقت ادیت زدم:)

برای درکش زیادی کوچیک بودیم:)

منم یه روزی با احساسات ترین ادم بودم

اره این زندگی کنه که با کلی درد و هست شروع میشه اره این منم ...

خب اره منم خیلی سنگ دل بودم ولی بخاطر اون دیگه نه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط