{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کس ازحالم خبر ندارم😔

هیچ کس ازحالم خبر ندارم😔
دیدگاه ها (۱۹)

ننه❤️♥️

❤️🫶🏻

♥️♥️♥️♥️

آدمها اگه غذا بودن🤣

" اگر می‌پُرسی ازحالم، دقیقاً مثل بیروتملبـم آواز می‌خـوانـد...

فک کنم هرچی از گوجو داشتم رو گذاشتم عکس که اره تموم شد

80 روز که از تو خبر ندارم😭😭💔~𝑂𝑡𝑎𝑘𝑜✰𝑁𝑜𝑠𝑎𝑟𝑎~ 𝑯𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط