{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دهه هشتادیم

من دهه هشتادیم

ولی انقدر بدم میاد میگن ده نودیا گودزیان
دیدگاه ها (۱)

تسچی این لب کودوم اعضایساین لب ی تی اس نی اص

کپی @k-i-d-r-a-m-a-mix

گودرتتتتتتتتت

ایکاش همیشه دربی بودهعی

دهه نودیا لایک💥هشتادیا فالو🔗

ایفون انقدر بدم میاد شیاعومی بیشتر میپسندم آیفون نصفه چیزاش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط