{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها یک جوری بیکارم که نگو ادیتی چیزی دارین برام بفرستی

بچه ها یک جوری بیکارم که نگو ادیتی چیزی دارین برام بفرستین بزنم با اگه ادیتی می خواین بخدا حاضرم بزنم😂🐱
دیدگاه ها (۰)

#ادیت_خودم

ادیت_من

بچه ها یک ادیت میزنم بعد دلم نمیاد برا رفیقامم میزنم برا یک ...

و این هم وایب کتاب شوالیه و شاپرک ..بچه ها میخوام پروفم و عو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط